wtorek, 15 lipca 2014

Miało być zdrowo.. :D

Nie ma tutaj zdjęć wszystkiego, co jadłam przez tydzień, bo uważam, że bezsensu byłoby dodawanie zdjęć śmieciowego jedzenia. Niektóre porcje są spore, ale to nie znaczy, że zawsze do końca wszystko zjadałam.

Praktycznie każdy dzień zaczynam od tabletek i szklanki wody z octem jabłkowym lub cytryną.

Osobiście polecam ocet z Rossmana. ;) Jeśli już ktoś się przekona do jego picia, to oczywiście róbcie to przez słomkę, aby nie popsuć sobie szkliwa. 


Poniedziałek
Zdjęcie śniadania niestety się skasowało, ale była to połowa serka wiejskiego lekkiego z łyżką otrębów, pomidorem i 2 kawałkami wasy. :)

Obiad:
 Sałatka z kurczakiem grillowanym. Ja jem bez żadnych sosów i sera. 

Wtorek

Śniadanie:


Drugie śniadanie:

Obiad:
Łosoś grillowany z pieczonymi ziemniakami i surówką. 

Kolacja:
Mix sałat z rukolą, kawałkami kurczaka i serem feta (spróbowałam pierwszy raz w życiu i niestety mi nie posmakował).

Środa

Śniadanie:



Obiad:

Kolacja: jakiś owoc.

Czwartek

Śniadanie:


Błonnik jabłkowy, otręby, płatki owsiane, ziarna słonecznika, owoce, migdały.

Obiad:
Jajecznica z dwóch jajek smażona na patelni teflonowej z wasą i pomidorkami koktajlowymi. (Z własnego ogródka :D)

Piątek 
Przed wynikami z matur zmusiłam się jedynie do kawałka jakiegoś owocu.

Obiad:
Pierś z kurczaka w papirusie z kalafiorem.

Kolacja: 
Mięso z grilla z sałatką i kawałkiem chleba. ;)

Sobota
Śniadanie:
Wasy z łososiem i pomidorem. ;)


Obiad:
Pizza

Niedziela

Śniadanie:

Nie jadłam sosu ani grzanek. :)


Obiad:
Obiad taki sam jak w poniedziałek, ponieważ byłam poza domem.

Poniedziałek:
Śniadania nie zdążyłam zjeść.
Obiad:
pizza

Oprócz tego, co wyżej dodałam staram się codziennie pić trzy duże kubki czerwonej herbaty i 1,5-3l wody.
Akurat dodałam wpis z tygodnia, który częściowo spędziłam poza domem, dlatego niektóre posiłki jadłam na szybko i jak widać nie do końca zdrowo. :p 
Dodałam ten post na Waszą prośbę, zdaję sobie z tego sprawę, że nie jest on godny naśladowania. 
Pozdrawiam i do następnego! :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz