niedziela, 17 listopada 2013

Progress&motivation

Ze wględu na to, że w poniedziałek mija pół roku, odkąd zmieniłam diametralnie swój jadłospis i zaczęłam się więcej ruszać, postanowiłam dodać post, który zmotywuje inne osoby do zmian w swoim życiu. Naprawdę warto jest zrobić coś dla siebie. Sama zobaczysz jak bardzo to Cię wciągnie. Przestaniesz miewać problemy ze snem, będziesz poztywnie nastawiona do wszystkiego, co Cię otacza, Twoje endorfiny zaczną szaleć! ;)
Pamiętaj tylko, aby jeść z głową i nie katować się ćwiczeniami. Wszystko ma swój umiar. ;)


Jestem pewna, że zdjęcia niżej w jakimś stopniu dodadzą Wam wsparcia. :)























Polecam tumblr'a Taralynn. ;)


Oprócz oglądania zdjęć postanowiłam zmotywować się tapetą na komputerze oraz telefonie. Ta pierwsza zazwyczaj była zasłonięta zdjęciami, ale mimo wszystko spełniała swoje zadanie. :D





Jeśli poszukujesz stroju do ćwiczeń, który znacznie zachęci Cię do aktywności, to polecam kolekcję Start Moving Bershka albo PINK VS. ;)

Pytania możecie kierować tutaj. ;)

Pamiętajcie, że nie ma rzeczy niemożliwych. :)

INSTAGRAM / WEHEARTIT


3 komentarze:

  1. super motywacja ;) bardzo mi sie podoba post

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, motywujące fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za czcionka : nie jutro, nie za godzine... ?

    OdpowiedzUsuń