sobota, 4 maja 2013

Outfits.

Ze względu na to, że za tydzień i za dwa tygodnie czekają na mnie imprezy, postanowiłam przygotować kilka stylizacji.
Tworzyłam je na szybko i zawsze koturny mogę zamienić na szpilki w jakimś wyrazistym kolorze etc., ale nie w tym rzecz.
Chciałabym, abyście pomogli mi wybrać najlepszą stylizację, ponieważ mam dylemat co ubrać. ;)

1. Stylizacja, do której jestem najbardziej przekonana, czyli tunika/sukienka oversize, która jest hitem w tym sezonie. Szachownica szyta na wzór Louis'a Vuitton'a w połączeniu ze złotem wg mnie wygląda świetnie.




Tunika/sukienka: własność mamy (tak możecie mi pozazdrościć mamy :D)
Torebka: New Look
Szpilki: Syrena
Kolia: NY
Zegarek: zamówiłam go z jakiejś strony

2. W roli głównej czarna, prosta sukienka, która w połączeniu z neonami zdecydowanie będzie zwracać na siebie uwagę oraz najwygodniejsze buty-baleriny. (Oczywiście zawsze mogę najpierw założyć szpilki, a baleriny wziąć na później.)




Sukienka: Reserved
Marynarka: No name
Kopertówka: Sinsay
Baleriny: H&M
Zegarek: Casio 

3. Zdecydowanie najwygodniejszy strój, czyli spodnie z suwakiem z tyłu + mgiełka i najwygodniejsze buty, które były moim must have. Pod uwagę brałam jeszcze białe spodnie z koszulą w biało-czarne paski, aczkolwiek do zdjęć nie chciało mi się ich prasować. ;p


Bluzka: NY
Spodnie: H&M DIVIDED
Koturny: Stradivarius
Kopertówka: Sinsay
Okulary: C&A
Naszyjnik: Granashop
Zegarek: z jakiegoś sklepiku w Londynie

4. Sukienka z ćwiekami, do której jestem najmniej przekonana, ponieważ za bardzo nie czuję się w braletowej górze + lity i złota opaska, która na pewno większości się nie spodoba. :)



Sukienka: Allegro
Lity: Allegro
Opaska: Granashop
Bransoletka kolce: Granashop
Bransoletki: Stradivarius %

Liczę na Waszą pomoc! ♥

8 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że każdy z tych zestawów jest dobry. :D Dużo też zależy od charakteru imprezy, czy domówka, dyskoteka czy w np. lokal. :) W nr 1 ja czułabym się chyba zbyt oficjalnie, przydałoby się takie połączenie 4 i 5 (i nie widzę stylizacji nr 3). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tyd. domówka, za dwa tyg. 18-stka w lokalu.
      Z chęcią poszłabym na 18-stkę w spodniach, ale moje koleżanki uważają, że nie wypada. -,-
      Dzięki, że zauważyłaś brakującego 3. zestawu. :D
      Miałam dodać stylizację z białymi spodniami i koszulą w paski, o której tylko wspomniałam i stąd ta pomyłka. :)

      Usuń
  2. Super jest stylizacja 3 ze względu na piękne buuuty!!!
    pozdrawiam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że na domówkę jak najbardziej spodnie będą super i będziesz bardzo dobrze wyglądać ! ;) a na 18-stkę na Twoim miejscu założyłabym kreację z litami,ale jeśli nie czujesz się w niej dobrze to nr. 2 też będzie jak najbardziej ok ;) ! Miłej zabawy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  4. wybrałabym 4, pierwsza też fajna ale w tej sukience chyba będzie trochę jak "ciocia klocia" bo to oversize i wydaje się dość szeroka no i te dłuższe rękawy a w 2 w ogóle za zielono :) ale to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy "ciocia klocia" chodzi w takiej długości sukienek, zresztą teraz w tym motywie chodzą właśnie nastolatki a nie starsze osoby. ;) Jeśli chodzi o 3. stylizację, to jak może tam być za zielono, jeśli baleriny są są zielone i marynarka + fragment na kopertówce, której nie ma się przez całą imprezę, ale ok dzięki za opinię. ;) O gustach się nie dyskutuje. ;)

      Usuń