sobota, 11 maja 2013

Lech Poznań vs. Widzew Łódź

Miał być post ze stylizacją, a będą zdjęcia z wczorajszego meczu.
Mimo, że zdjęcia są najgorszej jakości w porównaniu z poprzednimi meczami, to postanowiłam je dodać, ponieważ ten mecz był baaardzo wyjątkowy.
Po 1. brak kibiców z drużyny przeciwnej, po 2. brak dopingu w pierwszej połowie, po 3. na koniec meczu przybiłyśmy piątkę z wszystkimi piłkarzami i zdobyłyśmy autografy. ;)
Oprawa była genialna, zresztą jak zawsze.
Mamy lidera! ;)















Byłby pięknie ujęty gol, gdyby mnie kibice obok nie potrącili. :D



Pozdrowienia dla przemiłej Ani - dziewczyny Możdżenia. ;)





Jeszcze kilka zdjęć z telefonu:








6 komentarzy:

  1. Łaaa, Ty robiłaś te zdjęcia?1
    Są piękne, jak z neta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja je robiłam. :) Z wcześniejszych meczy miałam o wiele lepsze, ale dziękuję bardzo! ;* Strasznie mi miło. ♥

      Usuń
  2. Dziewczyna Możdżenia Kaśka nie Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Ania, ale teraz dokładnie nie pamiętam. Katarzyna Możdżeń nie jest jego dziewczyną. ;)

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/kasia.cudyk?fref=ts :)

      Usuń
  3. Dziewczyna Mateusza to Kasia;)

    OdpowiedzUsuń