środa, 1 maja 2013

I will find you.

Znów nie było mnie tutaj ponad dwa tygodnie i szczerze mówiąc nie sądziłam, że jeszcze tu wrócę, bo kompletnie nie miałam czasu na tworzenie stylizacji i dodawanie postów.
Na szczęście dzięki maturzystom mam prawie dwa tygodnie wolnego, więc już dzisiaj postanowiłyśmy z Weroniką coś stworzyć.
Prosta, wygodna stylizacja, idealna do szkoły czy na zakupy, czyli jeansy, trampki (najwygodniejsze buty jakie istnieją wg Weroniki), koszulka z ciekawym printem oraz kurtka, którą udało mi się dorwać przecenioną ze 190 na 35 zł. ;)
Dopiero teraz dodając posta zauważyłam, że wszystko co ma na sobie Weronika, kupiłam jej w ciemno i nic nie trzeba było wymieniać. :D










Spodnie: Bershka
Koszulka: Stradivarius
Kurtka: Bershka %
Torba: Mohito
Pasek: Reserved
Trampki: Converse



7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;)
    Bardzo podoba mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, codzienny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja ! trampki <3
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. torba piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka cudna! taka nietypowa jakaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń