niedziela, 17 lutego 2013

Dzisiaj krótki post o Harper's Bazaar, który jest już dostępny w sprzedaży. Mimo, że pierwsze wydanie ukazało się już pod koniec 2012 roku, to w sprzedaży dostępne jest od lutego.
Szczerze mówiąc myślałam, że ciężko będzie go nabyć, więc udałam się do Emipku, a nie do zwykłego kiosku, ale wracając ze stolicy widziałam go również na zwykłej stacji, dlatego na szczęście jest łatwo dostępny. ;)
Co do "środka" Bazaaru, to osobiście liczyłam na jeszcze więcej stron poświęconych projektantom, aczkolwiek nie mogę stwierdzić, że gazeta mnie rozczarowała.
Zdecydowanie będę prenumerować Herper's Bazaar. ;)





Małgosia Bela, która jest obłędna! 






 Jeszcze chwila leniuchowania przy herbatce, a potem lekcje.
Miłej niedzieli! :)








2 komentarze:

  1. Chyba zachęciłaś mnie do zakupu tego czasopisma;))
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeetny blog naprawdę:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń