piątek, 1 lutego 2013

Dotrzymuję słowa i dzisiaj post ze zdjęciami pokoju, który jest jednym z najmniejszych pomieszczeń domu i w dodatku ma skosy, przez które nie mogłam mieć wszystkich mebli. 
Aczkolwiek nie mogę mieć do nikogo pretensji, bo jeszcze kilka lat temu walczyłam o ten pokój, aby mieć balkon. Cóż byłam młoda i głupia. :D









Napis LOVE: allegro
Zegarek: znalazłam gdzieś w garażu
Małe ramki w kształcie kliszy: Jysk
Miętowe chodniczki&biały kosz: Leroy Merlin 
Krzesło: stare, pomalowane na biało
Reszta: IKEA

Kolor chciałam bardziej miętowy, ale ściany schły bardzo wolno, dlatego nie było już czasu na zmianę.
Osobiście jestem zadowolona z metamorfozy, ponieważ teraz pokój wygląda zupełnie inaczej i czuję się w nim o wiele lepiej. :)
Miłego weekendu!  ♥

7 komentarzy:

  1. Jeeezu, jaaki piekny pokoj! Jacie cudowny jest<3
    Na wiosne planuje rowniez urzadzenie mojego pokoju w podobnym stylu, ale inna kolorystyka! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny świetny świetny!! kolor miętowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Uwielbiam ten kolor. ;)

      Usuń
  3. masz piękny pokój, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny :)

    OdpowiedzUsuń