piątek, 22 lutego 2013

Co myślicie o parkach z łączonych materiałów? ;)
Gdy w październiku zamówiłam swoją kurtkę od razu wiedziałam, że będzie miała więcej przeciwników niż zwolenników.
Jeszcze jesienią nie było ich tak wiele w sieciówkach, dlatego niektórzy nie byli do nich przekonani.
Mając na sobie parkę ze skórzanymi rękawami słyszałam, że ubrałam się jakbym szła na ryby etc., a dzisiaj są one hitem! ;)
Często jest tak, że gdy ubierzemy coś innego niż wszyscy to ludzie na nas dziwnie patrzą, ale taka już jest mentalność ludzi, szczególnie z małych miejscowości. ^^


Pull&Bear

Podobne parki z sieciówek:


RESERVED (niemal identyczna jak moja)


ZARA 


 wg mnie na żywo wygląda najbardziej tandetnie, zresztą jak wszystko inne "skóropodobne" w H&M


Nie mogę się doczekać wiosny! *,*




3 komentarze:

  1. Sądzisz że taka kurtka tylko jaśniejsza będzie pasowała dla 13/14 latki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. :) Parki noszą wszyscy. :)

      Usuń
  2. Tez lubie takie kurteczki<3
    eh, tak ludzie czesti sie tak gapia :/

    OdpowiedzUsuń