niedziela, 27 stycznia 2013

Ze względu na to, że dzisiaj mamy ostatni dzień ferii i jutro nie mogą nauczyciele pytać, to mogę sobie pozwolić na kolejny wpis.
Za oknem mamy prawdziwą zimę, więc teraz jest idealny czas na zdjęcia zimowe, których niestety za bardzo nie lubię robić. Po kilku minutach sesji w plenerze modelka, która poświęca się "dla sztuki" zamarza, ja nic nie czuję, a aparat dostaje swoje od takiej temperatury.
Mimo to zimowa aura ma to do siebie, że zwykłe miejsca wyglądają wyjątkowo.

Na zdjęciach: Marta






Na zdjęciach: Marta




Na zdjęciach: siostra Weronika







Teraz czas na zdjęcia z zeszłego roku:

Na zdjęciach: Sylwia







Na zdjęciach: Adrian







8 komentarzy:

  1. O, witamy, witamy ;) tego roku stylizacja nr 1 moja ulubiona! Wlochata czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale milo mi to czytac :* cudowne zdjecia, ale dodawaj je wieksze! ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia cudowne;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. a kim ja takim jestem?:) szara dziewczyna :D ! takze daj spokoj :* weszlam tu kolejny raz i kolejny raz zachwycam sie tym zdjeciem ---> http://2.bp.blogspot.com/-EKVUt3bVEuw/UQT7atFqeoI/AAAAAAAABEM/-z9HT9xHRi0/s1600/DSC_1079.jpg <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie szarą dziewczyną! Masz świetny styl i jesteś prześliczna. ;) Zdjęcie, które Ci się podoba, miałam skasować, ponieważ wg mnie jest słabe technicznie.. ;[

      Usuń
  5. fajne macie te zdjęcia!!! obserwuję i zapraszam do obserwacji u mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia !! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń